Familienetværk

Familienetværk var en bragende succes da vi havde den først eftermiddag og aften torsdag den 26. september! Vi var 24 glade deltagere.

Kom og vær med når vi gør det hele igen
Torsdag d. 21. november kl. 16:30-19:00
– med nye sjove aktiviteter, lækker mad og bare fedt fællesskab.

Jesus forklarer os hvordan at børnene er noget ganske særligt. Vi ved at vi kan lære en masse af at mødes på tværs af generationer og være sammen børn og voksne. I Betlehemskirken vil vi dette efterår starte et nyt koncept: Familienetværk.

Vi mødes hverdagseftermiddage og leger sammen, griner, synger og er sammen. Vi slutter af med at spise dejlig aftensmad sammen. Det er gratis at deltage og spise med.

Til dig som ikke har børn: DU er også velkommen. Vi ønsker at skabe en ramme hvor børn og voksne har fællesskab.

Vær frivillig

Vi har brug for frivillige til at få familienetværk til at blive en succes. De to tovholdere vil planlægge dagen og du som frivillig kan selv bestemme omfanget af din deltagelse. Du kan dukke op og være der på dagen. Du kan også stå for en aktivitet som vi enten planlægger og forbereder for dig. Og endeligt, hvis du brænder for at lave en særlig aktivitet (perleplader, kreaideer, lege eller andet) kan du også det.

Familienetværk foregår i kirkesalen og i foyeren.

Har du spørgsmål er du velkommen til at tage fat i de to tovholdere Majken L. Mondrup og Maria Thaarup: maria.thaarup@metodistkirken.dk // 71135422