Menighedsdag

Pastoralkomiteen inviterer til MENIGHEDSDAG

En dag med fokus på Betlehemskirkens arbejde og udvikling for de kommende år. Vi vil denne dag give tid til den samtale, som vi ikke altid når til Årsfesten.
Vores distriktsforstander Louise Aaen medvirker som moderator for dagens snak og vi har brug for DIN mening om følgende 4 fokusområder:

1. Åndeligt liv. Smågrupper, undervisning, gudstjenester. Får vi den åndelige føde vi behøver?
2. Bygninger. Hvad kan vi bruge dem til. Hvordan ser vi fremtiden?
3. Generations skifte i menigheden. Hvordan får vi det til at ske?
4. Menighed i lokalområdet. Frivillighed og økonomi, til at tjene vores by.

Der kommer en række videoer som inviterer til refleksion over de 4 emner, så du kan forberede dig til menighedsdagen.
Vi spiser en dejlig frokost sammen, beder og synger. Der er snacks, kaffe og lækkert selskab til alle som deltager.

Vi håber på at se så mange af menighedens medlemmer og venner som muligt. Det er lørdag den 16. november 2024 kl. 10:00 – 16:00.

Vel mødt!